Cik Melur

.Kronologi Gadis Manis. Oke, Muntah-lah Sikit. Jangan Banyak Sangat.

Aha. Ini agak sukar dilakukan kerana elemen gatal dan manis adalah sesuatu yang bercaanggah dengan undang-undang gadis baik-baik.

Jadi, di sini Cik Melur nyatakan beberapa langkah mengorat tapi masih menten manis daan tak kelihatan "gatai no gatai".

1. Harus belajar masak. Lepas tu, masak untuk makan ramai-ramai (pastikan masakan andaa lazat). Kalau boleh, masak makanan kesukaan si dia. Pastu sendukkan beliau makaanan yang andaa masak dan hiaskan dengan "perkara cinta". seperti contoh sos yang berbentuk hati ke, acuan cupcake bentuk hati ke. Kan nampak sweet(pandai masak) dan padaaa masa yang sama kelihatan ingin mengorat (dengan menggunakan "perkara cinta")


2. Jangan berhias dengan cara yang melampau. Cukup dengan mekap minima untuk mengelakkan daripada kelihataan bersungguh-sungguh nak mengorat. Kalau boleh sentiasa pakai pakaian tradisional yang tak menjolok mata seperti contoh baju kurung, baju kurung moden, baju kurung pahang, baju kurung kedah, sari, qing pao dan sebagainya. Jangan tak tahu, ada abang kepada kawaan Cik Melur jatuh cinta bila tengok gadis pakai baju kurung kedah. Beliau kata amat sopan dan manis.


3. Jangan tergedik-gedik di hadapan si dia. Cukup dengan senyuman manis yang diberikan di samping selalu melarikan pandangan apabila bertembung mata. Ini untuk memastikan keaayuaan timbul di situ dan si dia sedar yang anda menjaga pandangan.


Oke, setakat ini sahaja. Kita berbincang lagi mengenai perkara ini di hari yang lain. Akhir kata, jangan jadai seperti bunga dedap. Cantik di luar busuk di dalam.
Anda haruslah memakai deodorant sepanjang masa untuk mengelakkan diri berbau busuk. Sekian.

7 Penabur Bunga:

Saja je baca mana tau kalau ada awek buat camtu tau la yg dia ngurat saya..
huhuhuhuhuhuhu

tapi ada ke???

kalau ada tu bersiap sedia la bagi respon baek punye..
akikiki~

lu taknak wat camtu kat gua ke?

Ahaks,memasak itu perlu =)

btw,info yg cool maintain sweet.

Aku ngorat Mr Kanna gune skill emo. Ape brg maintain sweet2. Bluwek!

Luca,
Melur bukan tanak mengorat Luca. Luca kan pujaan ramai tapi Luca kan dah ada awek sweet. Pantang Cik melur potong-potong line orang nih. Buat musuh je.

Perempuana Itu,
kata orang, pikat di hati, tambat di perut. akikiki~

Lali,
Lain orang, lain ragamnya, Lain orang, lain seleranya... tak gitu?? :P

sweet info.. memasak tu mmg confirm bole suksess.. ahaks!

Post a Comment

Masa menaip anda bermula...SEKARANG! :D