Cik Melur

.Kronologi Gadis Manis. Oke, Muntah-lah Sikit. Jangan Banyak Sangat.

Aritu aku naik bas Metro. Menuju ke mana, menuju puncak. Erk. Maaf, ini penangan musim akademi fantasia. Go go Iwan! Aduhh. Maaf, terbabas lagi.

Ada sepasang kekasih duduk di hadapan aku. Yang pompuan tu, boleh tahan montok la body dia. Sedap kalu ra-.. eh, ape aku ni! =.= Yang laki tu, kurus kering, pendek dan bermisai ala2 Rajenikan. Heh. Pompuan tu ada macam manja2 sket. Pegang2 tangan boipren dia tu. Selak2 rambut boipren dia yang eeeuuuw, aku tanak cakap lah!

Dah tu sebelum boipren dia turun kat destinasi dia, pompuan tu mintak boipren cium pipi dia! Wat the hell?! Depan aku oke! Aku macam harap sangat ia semua gurauan tapi sangkaan ku meleset bila ku dengar “mmpwaa” “mmpwaa” “mmpwaa”. Eh, camtu bunyi kissing tak? Ah, taram la! Yang penting, diorang kissing okay! Cium pipi, cium dahi, cium mulut. Yer, semua pompuan tu MINTAK! Cam haram! Ahh, memang haram pun! Wohh, dah lah siap dengan sound efek kan. Aku pandang tepi aku, abg indon pun toleh oke. Eeeuuuww!! Ape ni, memalukan rakyat Mesia! Aku malu dengan diorang!


Hoh! Korang yer yang kiss dalam bas aritu!


Tu dah kira nasib baik aku yg duduk belakang diorang. Kalu budak sekolah nampak, pe citer? Bangang binti bongok betol lah pompuan tu! Very the sakit hati oke! Aku nak kiss pipi Mr Kanna ms anta aku pulang dengan keta pun aku segan. Ni dalam bas wei. Agak2 lah! Panas aku. PANAS! MENYIRAP aku masa tu!



Tapi nak tegur, tak berani plak. Huk2..

11 Penabur Bunga:

rosak tol

Rendah akhlak betul orang zaman sekarang.. Kot ye pun becinta berpada-padalah dpn org.. Pegi cari bilik-lah atau omputih kat "get a room-lah wey"

hehehehe

uihh kena saman karang. haaa :D

deus - SANGAT rosak. =.=

CikMelur - huhu. wat sakit mata je tgk aksi lucah depan mata!

Farid - knp begitu? pernah buat begitu yer! haha.

cik EPAL - hmm.. pelik, yg dlm bas x nampak. yg kat taman bunga saje yg disaman.

tak cium maknanya tak moden!!! itulah pemikiran muda-mudi zaman sekarang!! mahu dipandang moden kononnya...

sebaliknya mendapat kutukan dari masyarakat yang memandang.

aku nk kiss hang bule x???kiss dengan kaki

nanti datang ambik award kat blog saya ye:)

Tun Zarie Utama - moden kah begini? huhu..

Ah Chong - Kite ni same lah ah chong! Aku pun cium pakai kaki!

Fara Dee Dilah - terima kasih babe! nnt aku paksa cik melur buat entri! hik3...

xda ka kapel yg berak together2 dlm bus?

Greenhall - imaginasi lu terbaek lah!

Post a Comment

Masa menaip anda bermula...SEKARANG! :D